Kedves ügyfeleink! Hatósági karantén esetén kizárólag érintésmentes kézbesítést tudunk biztosítani, a rendelést kérjük online kártyás fizetési móddal adjátok le. Köszönjük szépen az együttműködéseteket, vigyázzunk egymásra! :)

Gyakori kérdések

Gyakori kérdések és válaszok

Hatósági karantén alatt vagyok, rendelhetek tőletek?

Igen! Hatósági karantén esetén biztosítjuk az érintésmentes kézbesítést, kérjük a rendelésed online fizesd ki! A futárunk sajnos a göngyöleget nem veheti át tőled, de ha felveszed ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot - segítünk és jóváírjuk neked a göngyölegek ellenértékét felhasználható kreditek formájában.

 

Hova szállítunk?

A kifli.hu jelenleg Budapest közigazgatási határain belül, illetve Fótra, Kerepesre, Kistarcsára, Nagytarcsára, Mogyoródra, Érdre, Solymárra, Dunakeszire, Budaörsre, Törökbálintra, Diósdra, Vecsésre, Maglódra, Gyálra, Ecserre, Ürömre, Csömörre, Remeteszőlősre, Budakalászra és Felsőpakonyra, Pomázra, Nagykovácsira, Budakeszire, Biatorbágyra, Pilisborosjenőre és Gyömrőre vállal kiszállítást.

2020.09.14-től kezdődően ismét szállítunk a Balaton közeli településekre: Szántód, Zamárdi, Siófok, Balatonvilágos, Balatonakarattya, Balatonkenese, Balatonfűzfő, Balatonalmádi, Felsőörs, Alsóörs Csopak, Balatonfüred, Tihany, Palóznak.

Balatonra kiszállítási időpontok: 

  • Hétfő, szerda - 15.00-19.00 
  • szombat - 9.00-14.00

 

Hova tervezünk kiszállítani?

A jövőben Budapest agglomerációjában egyre több településre kezdünk szállítani.

 

Tényleg 4 órán belül (hétvégén 3 órán belül) megtörténik a kiszállítás?

Igen. Előfordulhat azonban, hogy a forgalmi helyzet vagy egyéb technikai fennakadások miatt nem tudjuk tartani ezt az időkeretet. Ilyen esetekben természetesen értesítést küldünk, és jelezzük a legközelebbi várható kiszállítási időpontot. Fontos, hogy ez egy feláras, extra szolgáltatás.

 

Mennyibe kerül a kiszállítás?

A kiszállítás árát a rendelés mérete, a kiszállítási cím és a kiszállítás időpontja határozza meg. Ide kattintva megtekintheted a becsült szállítási költséget csomagméret és kiszállítási cím szerint.

 

Hogyan tudok fizetni?

A megrendelés kifizetésére jelenleg,az alábbi lehetőségeid vannak:

- kártyával a honlapon, a megrendelés véglegesítése során

- készpénzzel az átvétel pillanatában

 

Hogyan kapom meg az ÁFÁ-s számlámat?

Bejelentkezés után a jobb felső sarokban a nevedre kattintva a fiókom menüpontból érhetőek el a korábbi vásárlásaid. Itt kiválaszthatod, hogy mely vásárlásához szeretnéd letölteni a számlát.

 

Mit kezdjek a nálam maradt csomagolóanyaggal?

Amennyiben kéred, az általunk használt csomagolóanyagokat futáraink a következő rendelés alkalmával, ellenérték nélkül természetesen elszállítják, így neked nem kell ezzel vesződnöd. A visszadott csomagolóanyagokat szerződött partnerünknek továbbítjuk újrahasznosításra.

 

Mi történik, ha késve kapom meg a rendelésemet?

Amennyiben nem tudjuk tartani az ígért kiszállítási időintervallumot, rendszerünk automatikus e-mail üzenetet küld, amely tartalmazza a megállapított kompenzáció mértékét is.

 

Hol tehetek panaszt, illetve hol adhatok be javaslatokat a szolgáltatás javítására?

Minden panaszt, illetve javaslatot eljuttathatsz hozzánk telefonon, e-mail-ben, chat-en illetve közösségi csatornákon keresztül.
 


Rendelésemet kiegészíthetem?

Igen, Budapest és agglomerációjában, a Balaton területére leadott rendelések kiegészítése nem lehetséges. Rendelésed tetszés szerint kiegészítheted a válaszott kézbesítési időtől visszaszámolt 12. óráig. Például: ha rendelésed szerda reggel 7:00 és 8:00 közötti időablakba várod, akkor kedd 19:00-ig tudod kiegészíteni azt. 
Csak helyezd az új termékeket a kosaradba, és add az első megrendelésedhez a "Pénztár"-ban. Annyiszor adhatsz termékeket a rendelésedhez, ahányszor szeretnél, maximum a rendelésed kiszállítása előtt 12 órával.
Ekkor is mindent egyszerre szállítunk ki, extra szállítási költségek nélkül.

 

Mit tegyek, ha sérült vagy hibás terméket kaptam, vagy ha nem kaptam meg a rendelésem egy részét?

Kérjük lépjen kapcsolatba velünk bármelyik kommunikációs csatornánkon keresztül és haladéktalanul segítünk a panasz rendezésében.

 

Hogyan törölhetem a megrendelésemet?

Megrendelést csak az ügyfélszolgálati munkatársaink tudnak törölni. Amennyiben törölni szeretnéd a megrendelésedet, kérjük vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

 

Mi az a levásárolható kredit, illetve hogyan működik?

A levásárolható kredit a kifli.hu virtuális pénzneme, 1 kredit egyenértékű egy forinttal. Levásárolható kreditet kaphatsz ajándékként, illetve kompenzáció gyanánt, panasz esetén. Kreditjeidet felhasználhatod vásárláshoz a fizetési opciók oldalon. A kreditek érvényessége 1 hónap, mely a kompenzációként kapott kreditek esetében egyszeri alkalommal meghosszabbítható az ügyfélszolgálat által. Kreditjeidnek mennyiségéről illetve érvényességi idejéről bármikor tájékozódhatsz személyes profilodban a honlapon. 

 

Lehet élelmiszer utalvánnyal fizetni?

Egyelőre nem, de dolgozunk rajta, hogy rövidesen megoldható legyen.

 

Miért lett nagyobb összeg levonva a kártyámról, mint amit a rendelésem a weboldalon mutatott?

Az egyes termékeink pontos tömegét csak mérést követően tudjuk meghatározni, ezért a pontosan fizetendő összeg rendelés leadásának pillanatában nem meghatározható. A rendelés leadásakor, az előbbiekben említett termékek árának további 20%-át a kártyás fizetés keretein belül zároljuk és a kézbesítést követő banki munkanapon jelzünk a kártyakibocsátó pénzügyi intézetnek a rendelése pontos végösszegét. A pénzügyi intézettől függően 1-3 munkanap lehet az átfutási ideje a terhelésnek.. A különbözet visszakerül az Ön bankszámlájának elérhető egyenlegéhez. Kérjük ellenőrizze számlatörténetét és jelezze az ügyfélszolgálatunknak, ha ezt máshogy tapasztalja.

 

A futár csak utcaszintig vagy a lakásom ajtajáig hozza a csomagot?

Futárjaink mindig a lakás ajtajáig viszik a megrendeléseket, függetlenül a rendelés értékétől, méretétől vagy súlyától. Amennyiben bármilyen problémát tapasztalsz futárunkkal, kérjük lépj kapcsolatba velünk bármelyik ügyfélszolgálati elérhetőségünkön, hogy orvosolhassuk a problémát.

 

A hűtést igénylő termékek nem fognak megromlani a kiszállítás alatt?

Természetesen minden gépkocsink, amivel a kiszállítást végezzük rendelkezik hűtő, illetve fagyasztó tárolóval, így a hűtést igénylő termékeket is teljes biztonságban juttatjuk el hozzád. Amennyiben mégis bármilyen gond merülne fel a kiszállított élelmiszer frissességével kapcsolatban, kérünk lépj kapcsolatba velünk.

 

A kosaramban lévő termékek lefoglalásra kerülnek-e a részemre?

A kosárba helyezett termékekre nem kerül foglalás, ez csak akkor történik meg amikor a rendelési folyamat lezárul. Emiatt sajnos esetenként előfordulhat, hogy a kosárba helyezés és a rendelés véglegesítése között eltelt idő alatt az adott termék elfogy. Minden ilyen esetben raktárunk felveszi a kapcsolatot a vásárlóval, és felajánl megfelelő helyettesítő terméket, vagy az adott termék vételárának visszatérítését.

 

Meddig fogyaszthatók a kifli.hu-n megvásárolható friss élelmiszerek?

Frissen árult élelmiszereink, mint például húsáru és tojás esetében 2-6 nap közötti fogyaszthatóságot garantálunk a kiszállítástól számítva. A konkrét fogyaszthatóság függ a termék fajtájától, származási helyétől, és az elvárt tárolási körülményektől. Mindig igyekszünk a lehető leghosszabb ideig fogyasztható termékek beszerzésére.

 

Meddig fogyasztható a kifli-hu-n rendelt friss hal?

Köszönhetően az általunk használt modern vákuumcsomagolásnak, az általunk forgalmazott friss hal eltarthatósága hasonló más általunk forgalmazott friss termékekhez, tehát 2-6 nap.

 

Kimért termékek esetében mekkora lehet a maximális tömegbeli eltérés a kifli.hu-n szereplő tömeghez képest?

A maximális eltérés kimért termékek esetében 20% a kifli.hu-n megadott indikatív tömeghez mérten. Ennél nagyobb eltérés esetén kérjük vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

 

Elfogyott a termék, amit rendelni akartam, honnan tudhatom meg, hogy mikor lesz újra elérhető?

Elfogyott termékeink szürke színnel jelennek meg weboldalunkon, és a termék adatai között feltüntetésre kerül a következő szállítmány várható beérkezési ideje.