Kedves Vásárlóink! Mindent megteszünk annak érdekében, hogy a lehető legtöbb vásárlót kiszolgáljuk. Azért, hogy a rendelések kiszállítása minél gyorsabb legyen, megszüntettük a kosár tartalmának módosítási lehetőségét (miután az adott rendelés feladásra került). Bízunk benne, hogy megértitek ezt a döntésünket – azzal együtt, hogy tudjuk, ez nem a legideálisabb dolog. Így viszont még több rendelést fogunk tudni feldolgozni és ezáltal segíteni Nektek a kényszerű otthonlét időszakában.

Gyakori kérdések

Gyakori kérdések és válaszok

 

Hova szállítunk?

A kifli.hu jelenleg Budapest közigazgatási határain belül és Budaörsön vállal kiszállítást.

 

Hova tervezünk kiszállítani?

A jövőben Budapest agglomerációjában is fogunk kiszállítani.

 

Tényleg 4 órán belül (hétvégén 3 órán belül) megtörténik a kiszállítás?

Igen. Előfordulhat azonban, hogy a forgalmi helyzet vagy egyéb technikai fennakadások miatt nem tudjuk tartani ezt az időkeretet. Ilyen esetekben természetesen értesítést küldünk, és jelezzük a legközelebbi várható kiszállítási időpontot. Fontos, hogy ez egy feláras, extra szolgáltatás.

 

Mennyibe kerül a kiszállítás?

A kiszállítás árát a rendelés mérete, a kiszállítási cím és a kiszállítás időpontja határozza meg. Ide kattintva megtekintheted a becsült szállítási költséget csomagméret és kiszállítási cím szerint.

 

Hogyan tudok fizetni?

A megrendelés kifizetésére jelenleg, az új koronavírus fertőzés miatt kialakult egészségügyi helyzetben csak egyetlen lehetősége van:

- kártyával a honlapon, a megrendelés véglegesítése során

 

Hogyan működik az online kártyás fizetés?

Kártyáján a végösszeg mindaddig csak zárolásra kerül, ameddig fizikális átvételre nem kerül a sor. Ekkor csak a tényleges – az áru kiszedése utáni végösszeg- kerül leemelésre a kártyájáról, a különbözet ott marad. Ez a bankoknál nem számít külön tranzakciónak, tehát erről nem fog értesítést kapni bankja részéről. Pár nap múlva fog tételesen megjelenni bankszámla kivonatán a levont összeg.

 

Hogyan kapom meg az ÁFÁ-s számlámat?

Bejelentkezés után a jobb felső sarokban a nevére kattintva a Fiókom menüpontból érhetőek el a korábbi vásárlásai. Itt kiválaszthatja, hogy mely vásárlásához szeretné letölteni a számlát.

 

Mit kezdjek a nálam maradt csomagolóanyaggal?

Amennyiben vásárlóink kérik, az általunk használt csomagolóanyagokat futáraink a következő rendelés alkalmával természetesen elszállítják, így Önnek nem kell ezzel vesződnie.

 

Mi történik, ha késve kapom meg a rendelésemet?

Amennyiben nem tudjuk tartani az ígért kiszállítási időintervallumot, rendszerünk automatikus e-mail üzenetet küld, amely tartalmazza a megállapított kompenzáció mértékét is.

 

Hol tehetek panaszt, illetve hol adhatok be javaslatokat a szolgáltatás javítására?

Minden panaszt, illetve javaslatot eljuttathatsz hozzánk telefonon, e-mail-ben, chat-en illetve közösségi csatornákon keresztül.

 

Mit tegyek, ha sérült vagy hibás terméket kaptam, vagy ha nem kaptam meg a rendelésem egy részét?

Kérjük lépjen kapcsolatba velünk bármelyik kommunikációs csatornánkon keresztül és haladéktalanul segítünk a panasz rendezésében.

 

Hogyan törölhetem a megrendelésemet?

Megrendelést csak az ügyfélszolgálati munkatársaink tudnak törölni. Amennyiben törölni szeretnéd a megrendelésedet, kérjük vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

 

Mi az a levásárolható kredit, illetve hogyan működik?

A levásárolható kredit a kifli.hu virtuális pénzneme, 1 kredit egyenértékű egy forinttal. Levásárolható kreditet kaphatsz ajándékként, illetve kompenzáció gyanánt, panasz esetén. Kreditjeidet felhasználhatod vásárláshoz a fizetési opciók oldalon. A kreditek érvényessége 1 hónap, mely a kompenzációként kapott kreditek esetében egyszeri alkalommal meghosszabbítható az ügyfélszolgálat által. Kreditjeidnek mennyiségéről illetve érvényességi idejéről bármikor tájékozódhatsz személyes profilodban a honlapon. 

 

Lehet élelmiszer utalvánnyal fizetni?

Egyelőre nem, de dolgozunk rajta, hogy rövidesen megoldható legyen.

 

Miért lett nagyobb összeg levonva a kártyámról, mint amit a rendelésem a weboldalon mutatott?

A weboldalon szereplő árak átlagárak, amik kis mértékben eltérhetnek olyan termékek esetében, amelyeket súly alapján kínálunk. Ilyen esetekben kicsivel magasabb összeget vonunk le a vásárlásnál, hogy biztosan elegendő legyen a fizetés a névlegesnél nagyobb tömegű termékek esetében is. A rendelés kiszállítását követően a különbözetet a levont összeg és a rendelés végösszege között visszautaljuk a számlára, amiről a fizetés történt. Amennyiben ez nem történik meg, ügyfélszolgálatunk segít a probléma megoldásával.

 

A futár csak utcaszintig vagy a lakásom ajtajáig hozza a csomagot?

Futárjaink mindig a lakás ajtajáig viszik a megrendeléseket, függetlenül a rendelés értékétől, méretétől vagy súlyától. Amennyiben bármilyen problémát tapasztalsz futárunkkal, kérjük lépj kapcsolatba velünk bármelyik ügyfélszolgálati elérhetőségünkön, hogy orvosolhassuk a problémát.

 

A hűtést igénylő termékek nem fognak megromlani a kiszállítás alatt?

Természetesen minden gépkocsink, amivel a kiszállítást végezzük rendelkezik hűtő, illetve fagyasztó tárolóval, így a hűtést igénylő termékeket is teljes biztonságban juttatjuk el hozzád. Amennyiben mégis bármilyen gond merülne fel a kiszállított élelmiszer frissességével kapcsolatban, kérünk lépj kapcsolatba velünk.

 

A kosaramban lévő termékek lefoglalásra kerülnek-e a részemre?

A kosárba helyezett termékekre nem kerül foglalás, ez csak akkor történik meg amikor a rendelési folyamat lezárul. Emiatt sajnos esetenként előfordulhat, hogy a kosárba helyezés és a rendelés véglegesítése között eltelt idő alatt az adott termék elfogy. Minden ilyen esetben raktárunk felveszi a kapcsolatot a vásárlóval, és felajánl megfelelő helyettesítő terméket, vagy az adott termék vételárának visszatérítését.

 

Meddig fogyaszthatók a kifli.hu-n megvásárolható friss élelmiszerek?

Frissen árult élelmiszereink, mint például húsáru és tojás esetében 2-6 nap közötti fogyaszthatóságot garantálunk a kiszállítástól számítva. A konkrét fogyaszthatóság függ a termék fajtájától, származási helyétől, és az elvárt tárolási körülményektől. Mindig igyekszünk a lehető leghosszabb ideig fogyasztható termékek beszerzésére.

 

Meddig fogyasztható a kifli-hu-n rendelt friss hal?

Köszönhetően az általunk használt modern vákuumcsomagolásnak, az általunk forgalmazott friss hal eltarthatósága hasonló más általunk forgalmazott friss termékekhez, tehát 2-6 nap.

 

Kimért termékek esetében mekkora lehet a maximális tömegbeli eltérés a kifli.hu-n szereplő tömeghez képest?

A maximális eltérés kimért termékek esetében 20% a kifli.hu-n megadott indikatív tömeghez mérten. Ennél nagyobb eltérés esetén kérjük vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

 

Elfogyott a termék, amit rendelni akartam, honnan tudhatom meg, hogy mikor lesz újra elérhető?

Elfogyott termékeink szürke színnel jelennek meg weboldalunkon, és a termék adatai között feltüntetésre kerül a következő szállítmány várható beérkezési ideje.