• Kedves Vásárlóink, a megnövekedett rendelések minőségi és időben való kézbesítéséhez határozatlan időre ki kellett kapcsolnunk a kiegészítő termékek hozzáadásának lehetőségét. Köszönjük a megértést.

Gyakori kérdések

Gyakori kérdések és válaszok

Hatósági karantén alatt vagyok, rendelhetek tőletek?

Igen! Hatósági karantén esetén biztosítjuk az érintésmentes kézbesítést, kérjük a rendelésed online fizesd ki! A futárunk sajnos a készpénzt és göngyöleget nem veheti át tőled, de ha felveszed ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot - segítünk és jóváírjuk neked a göngyölegek ellenértékét felhasználható kreditek formájában.

A járványhelyzetre való tekintettel hatósági karantén esetén kizárólag ONLINE fizetés esetén tudunk kiszállítást vállalni. 

 

Hova szállítunk?

A kifli.hu jelenleg Budapest közigazgatási határain belül, Budapesten kívül szállítunk már Dunaharasztira, Szigetszentmiklósra, Halásztelekre, Gödöllőre, Veresegyházra, Szadára, Pomázra, Nagykovácsira, Budakeszire, Biatorbágyra, Pilisborosjenőre, Gyömrőre, Fótra, Kerepesre, Kistarcsára, Nagytarcsára, Mogyoródra, Érdre, Solymárra, Dunakeszire, Budaörsre, Törökbálintra, Diósdra, Vecsésre, Maglódra, Gyálra, Ecserre, Ürömre, Csömörre, Remeteszőlősre, Budakalászra, Felsőpakonyra,  Dunaharasztira, Halásztelekre, Gödöllőre, Veresegyházra, Szadára.

2020.09.14-től kezdődően ismét szállítunk a Balaton közeli településekre: Szántód, Zamárdi, Siófok, Balatonvilágos, Balatonakarattya, Balatonkenese, Balatonfűzfő, Balatonalmádi, Felsőörs, Alsóörs Csopak, Balatonfüred, Tihany, Palóznak.

Balatonra kiszállítási időpontok: 

  • Hétfő, szerda - 15.00-19.00 
  • szombat - 9.00-14.00

 

Hova tervezünk kiszállítani?

A jövőben Budapest agglomerációjában egyre több településre kezdünk szállítani.

 

Tényleg 4 órán belül (hétvégén 3 órán belül) megtörténik a kiszállítás?

Igen. Előfordulhat azonban, hogy a forgalmi helyzet vagy egyéb technikai fennakadások miatt nem tudjuk tartani ezt az időkeretet. Ilyen esetekben természetesen értesítést küldünk, és jelezzük a legközelebbi várható kiszállítási időpontot. Fontos, hogy ez egy feláras, extra szolgáltatás.

 

Mennyibe kerül a kiszállítás?

A kiszállítás díja a kosarad értékétől és a rendelés napjától függ.

  • 5'000 - 10'000 HUF közötti kosár érték 699 forint.
  • 10'000 - 14990 HUF közötti kosár érték esetén 490 forint.
  • 15'000 HUF feletti kosár érték esetén ingyenes.

Hogyan tudok fizetni?

A COVID-19 pandémiára való tekintettel jelenleg csak az online kártyás fizetés elérhető. 

 

Hogyan kapom meg az ÁFÁ-s számlámat?

Bejelentkezés után a jobb felső sarokban a nevedre kattintva a fiókom menüpontból érhetőek el a korábbi vásárlásaid. Itt kiválaszthatod, hogy mely vásárlásához szeretnéd letölteni a számlát.

 

Hogyan kérhetek céges ÁFÁ-s számlát?

Webshopunkban a vásárlási folyamat végén a PÉNZTÁR menüben kell kiválasztani/kipipálni a "SZÁMLÁZÁSI ADATOK MEGADÁSA"  opciót, majd meg kell adni a cég nevét, címét és a céges adószámot  amelynek eredményeképpen céges ÁFÁ-s számlát fog a rendszer automatikusan kiállítani vásárlóink számára. A Kifli applikációban nem kérhető céges ÁFÁ-s számla, kizárólag a Webshop-on keresztül igényelhető a PÉNZTÁR oldalon, az "Elérhetőségek" blokkban. 

 

Tudok-e utólag a kiállított ÁFÁ-s számla adatain módosítani?

A már kiállított ÁFÁ-s számlák adatain utólag nem tudunk módosítani. Kérjük, a rendelés során kiemelten figyelj arra, hogy a rendelés végén a PÉNZTÁR menüben  kipipáld a "CÉG NEVÉBEN TÖRTÉNŐ VÁSÁRLÁS' opciót.  Ezúton szeretnénk felhívni figyelmed, hogy ÁFA-s számla igényedet és a megadott adatokban történt módosításokat legkésőbb a termékek átvételéig tudod jelezni a telefonos ügyfélszolálaton oly módon, hogy az ügyfélszolgálat törli a korábban leadott rendelést, amelyet ezt követően a helyes cég adatokkal újra le kell adnia vásárlóinknak. Köszönjük a megértést.

 

Mit kezdjek a nálam maradt csomagolóanyaggal?

Amennyiben kéred, az általunk használt csomagolóanyagokat futáraink a következő rendelés alkalmával, ellenérték nélkül természetesen elszállítják, így neked nem kell ezzel vesződnöd. A visszadott csomagolóanyagokat szerződött partnerünknek továbbítjuk újrahasznosításra.

 

Mi történik, ha késve kapom meg a rendelésemet?

Amennyiben nem tudjuk tartani az ígért kiszállítási időintervallumot, rendszerünk automatikus e-mail üzenetet küld, amely tartalmazza a megállapított kompenzáció mértékét is.

 

Hol tehetek panaszt, illetve hol adhatok be javaslatokat a szolgáltatás javítására?

Minden panaszt, illetve javaslatot eljuttathatsz hozzánk telefonon, e-mail-ben, chat-en illetve közösségi csatornákon keresztül.
 


Rendelésemet kiegészíthetem?

A járvány miatt megnövekedett terhelés miatt 2020.11.06-tól kezdődően határozatlan ideig, illetve visszavonásig nincs lehetőség a rendelések utólagos kiegészítésére.

 

Mit tegyek, ha sérült vagy hibás terméket kaptam, vagy ha nem kaptam meg a rendelésem egy részét?

Kérjük lépjen kapcsolatba velünk bármelyik kommunikációs csatornánkon keresztül és haladéktalanul segítünk a panasz rendezésében.

 

Hogyan törölhetem a megrendelésemet?

Megrendelést csak az ügyfélszolgálati munkatársaink tudnak törölni. Amennyiben törölni szeretnéd a megrendelésedet, kérjük vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

 

Mi az a levásárolható kredit, illetve hogyan működik?

A levásárolható kredit a kifli.hu virtuális pénzneme, 1 kredit egyenértékű egy forinttal. Levásárolható kreditet kaphatsz ajándékként, illetve kompenzáció gyanánt, panasz esetén. Kreditjeidet felhasználhatod vásárláshoz a fizetési opciók oldalon. A kreditek érvényessége 1 hónap, mely a kompenzációként kapott kreditek esetében egyszeri alkalommal meghosszabbítható az ügyfélszolgálat által. Kreditjeidnek mennyiségéről illetve érvényességi idejéről bármikor tájékozódhatsz személyes profilodban a honlapon. 

 

Lehet élelmiszer utalvánnyal fizetni?

Egyelőre nem, de dolgozunk rajta, hogy rövidesen megoldható legyen.

 

Miért lett nagyobb összeg levonva a kártyámról, mint amit a rendelésem a weboldalon mutatott?

Az egyes termékeink pontos tömegét csak mérést követően tudjuk meghatározni, ezért a pontosan fizetendő összeg rendelés leadásának pillanatában nem meghatározható. A rendelés leadásakor, az előbbiekben említett termékek árának további 20%-át a kártyás fizetés keretein belül zároljuk és a kézbesítést követő banki munkanapon jelzünk a kártyakibocsátó pénzügyi intézetnek a rendelése pontos végösszegét. A pénzügyi intézettől függően 1-3 munkanap lehet az átfutási ideje a terhelésnek.. A különbözet visszakerül az Ön bankszámlájának elérhető egyenlegéhez. Kérjük ellenőrizze számlatörténetét és jelezze az ügyfélszolgálatunknak, ha ezt máshogy tapasztalja.

 

A futár csak utcaszintig vagy a lakásom ajtajáig hozza a csomagot?

Futárjaink mindig a lakás ajtajáig viszik a megrendeléseket, függetlenül a rendelés értékétől, méretétől vagy súlyától. Amennyiben bármilyen problémát tapasztalsz futárunkkal, kérjük lépj kapcsolatba velünk bármelyik ügyfélszolgálati elérhetőségünkön, hogy orvosolhassuk a problémát.

 

A hűtést igénylő termékek nem fognak megromlani a kiszállítás alatt?

Természetesen minden gépkocsink, amivel a kiszállítást végezzük rendelkezik hűtő, illetve fagyasztó tárolóval, így a hűtést igénylő termékeket is teljes biztonságban juttatjuk el hozzád. Amennyiben mégis bármilyen gond merülne fel a kiszállított élelmiszer frissességével kapcsolatban, kérünk lépj kapcsolatba velünk.

 

A kosaramban lévő termékek lefoglalásra kerülnek-e a részemre?

A kosárba helyezett termékekre nem kerül foglalás, ez csak akkor történik meg amikor a rendelési folyamat lezárul. Emiatt sajnos esetenként előfordulhat, hogy a kosárba helyezés és a rendelés véglegesítése között eltelt idő alatt az adott termék elfogy. Minden ilyen esetben raktárunk felveszi a kapcsolatot a vásárlóval, és felajánl megfelelő helyettesítő terméket, vagy az adott termék vételárának visszatérítését.

 

Meddig fogyaszthatók a kifli.hu-n megvásárolható friss élelmiszerek?

Frissen árult élelmiszereink, mint például húsáru és tojás esetében 2-6 nap közötti fogyaszthatóságot garantálunk a kiszállítástól számítva. A konkrét fogyaszthatóság függ a termék fajtájától, származási helyétől, és az elvárt tárolási körülményektől. Mindig igyekszünk a lehető leghosszabb ideig fogyasztható termékek beszerzésére.

 

Meddig fogyasztható a kifli-hu-n rendelt friss hal?

Köszönhetően az általunk használt modern vákuumcsomagolásnak, az általunk forgalmazott friss hal eltarthatósága hasonló más általunk forgalmazott friss termékekhez, tehát 2-6 nap.

 

Kimért termékek esetében mekkora lehet a maximális tömegbeli eltérés a kifli.hu-n szereplő tömeghez képest?

A maximális eltérés kimért termékek esetében 20% a kifli.hu-n megadott indikatív tömeghez mérten. Ennél nagyobb eltérés esetén kérjük vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

 

Elfogyott a termék, amit rendelni akartam, honnan tudhatom meg, hogy mikor lesz újra elérhető?

Elfogyott termékeink szürke színnel jelennek meg weboldalunkon, és a termék adatai között feltüntetésre kerül a következő szállítmány várható beérkezési ideje.