Get exclusive benefits after your first order:

Delivery from 90 minutes

14 days free delivery

100% satisfaction guarantee

Budapest area

Delivery

Cart

Gyakori kérdések

Gyakori kérdések és válaszok

 

Hova szállítunk?

A kifli.hu jelenleg Budapest teljes közigazgatási határán belül nyújtja szolgáltatását.

Ezen felül az alábbi településekre is szállítunk a felsorolás alatt feltüntetett időpontokban:

Alsónémedi, Biatorbágy, Budajenő, Budakalász, Budakeszi, Budaörs, Csobánka, Csomád, Csömör, Diósd, Dunaharaszti, Dunakeszi, Ecser, Érd, Erdőkertes, Felsőpakony, Fót, Göd, Gödöllő, Gyál, Gyömrő, Halásztelek, Herceghalom, Isaszeg, Kerepes, Kistarcsa, Maglód, Mogyoród, Monor, Nagykovácsi, Nagytarcsa, Ócsa, Őrbottyán, Páty, Pécel, Péteri, Pilisborosjenő, Pilisvörösvár, Pilisszentiván, Pomáz, Remeteszőlős, Solymár, Sóskút, Szada, Szentendre, Szentkút, Szigethalom, Szigetszentmiklós, Sződ, Taksony, Tárnok, Telki, Tököl, Törökbálint, Üllő, Üröm, Vasad, Václiget, Vácrátót, Vecsés, Veresegyház:

  • 07:00-22:00

Kosd, Százhalombatta, Vác:

  • 08:00-11:00
  • 16:00-19:00

A Balaton közeli települések: Alsóörs, Aszófő, Balatonakarattya, Balatonalmádi, Balatonfőkajár, Balatonföldvár, Balatonfüred, Balatonfűzfő, Balatonkenese, Balatonszabadi, Balatonvilágos, Csopak, Felsőörs, Lovas, Paloznak, Siófok, Szántód, Tihany, Zamárdi

  •  08:00-11:00
  • 16:00-20:00

A Velencei-tó környéke: Agárd, Gárdony, Kápolnásnyék, Sukoró, Velence, Pákozd, Székesfehérvár

  • 08:00-11:00
  • 15:00-20:00

Veszprém, Szentkirályszabadja, Veszprémfajsz és Nemesvámos

  •  08:00-11:00
  • 16:00-20:00

A Balaton közeli településekre rendelt rendelések esetén az átvétel előtt legkésőbb 10 órával lehet kiegészíteni a rendeléseket, ugyanez az időlimit az agglomerációs címek esetén 6 óra.

Balatonon és Velencén a negyedórás időablakba történő rendelés nem elérhető.

Mi a minimum rendelési érték?

A minimum rendelési érték 12 000 Ft.

Expressz kiszállítás:

Lehetőség van – opcionálisan, a szabad kiszállítási kapacitások függvényében – Expressz kiszállítást kérni egységesen 2.999 Ft-ért (a rendelés értékétől függetlenül; de a minimum rendelési összeghatár 12.000 Ft). Expressz kiszállítás a megrendelés leadását és visszaigazolását követően Pesten 90, Budán 120 percen belül történik. 

Az Expressz kiszállítást nem garantálja teljes nyitvatartási ideje alatt a Kifli.hu, a napi szabad kapacitások függvényében tudjuk biztosítani a szolgáltatást. 

Budapest területén kívül az Expressz kiszállítás nem elérhető.

Ünnepi időszakokban az Expressz kiszállítás átmenetileg szünetelhet.

Mennyibe kerül a kiszállítás?

Ingyenes a kiszállítás 24.000 Ft felett - órás időablak esetén. Sajnos ez nem vonatkozik a 15 perces időablakra leadott megrendelésekre, ezeknél értékhatártól függetlenül adódik szállítási költség.

A kiszállítás díja 599 Ft-tól 1199 Ft-ig terjed dinamikus árazás szerint, minden zónában (erre jönnek rá a különböző kondíciók) 

A fizetendő kiszállítási díj pontos összegéről a weboldalon a kiszállítási idősávnál tájékozódhatsz. 

Zóna díj:

  • agglomerációban +100 Ft,
  • Balaton és Velence térségben + 300 Ft

Kényelmi díj:

  • 12.000 FT és 16.000 FT közötti rendelés esetén --> +400 Ft extra díj (a kiszállítási díjon felül)
  • 16.000 FT és 20.000 FT közötti rendelés esetén  --> +200 Ft extra díj (a kiszállítási díjon felül)

Az agglomerációban, a Balaton környékén és a Velencei tó környékén a negyedórás időablakban történő rendelés nem elérhető. 

15 perces slot (időablak): +200 Ft

Hogyan tudok fizetni?

Online bankkártyás, helyszíni bankkártyás (POS terminál) és készpénzes fizetéssel tudod kiegyenlíteni vásárlásod ellenértékét. 

Hogyan kapom meg a szállítólevelet? 

A fiókodba történő bejelentkezés után a jobb felső sarokban a nevedre kattintva a „Fiókom” menüpontból érhetőek el a korábbi vásárlásaid. Itt kiválaszthatod, hogy mely vásárlásához szeretnéd letölteni az elektronikus szállítólevelet.

Hogyan kapom meg az ÁFÁ-s számlámat?

A fiókodba történő bejelentkezés után a jobb felső sarokban a nevedre kattintva a „Fiókom” menüpontból érhetőek el a korábbi vásárlásaid. Itt kiválaszthatod, hogy mely vásárlásához szeretnéd letölteni az elektronikus számlát.

Hogyan kérhetek céges ÁFÁ-s számlát?

Webshopunkban a vásárlási folyamat végén a „PÉNZTÁR menüben kell kiválasztani/kipipálni a SZÁMLÁZÁSI ADATOK MEGADÁSA opciót, majd meg kell adni a cég nevét, címét, cégjegyzékszámát és a céges adószámot, amelynek eredményeképpen céges ÁFÁ-s számlát fog a rendszer automatikusan kiállítani vásárlóink számára.

Minden egyes vásárlás végén a „PÉNZTÁR” menüben ki kell pipálni a négyzet alakú checkboxot ahhoz, hogy a „PÉNZTÁR” funkcióban rögzített Céges adatok (név, cím, adószám stb.) feltüntetésre kerüljenek a számlán. Ennek hiányában a KIFLI FIÓK-ban rögzített eredeti névre és címre kerül kiállításra az érintett rendelés számlája. 

Céges ÁFÁ-s számla kizárólag a „PÉNZTÁR” oldalon, az „Elérhetőségek” menüpontban igényelhető.

A Kifli.hu kiskereskedelmi tevékenységet folytat, célja természetes személyek igényeinek kielégítése. A Kifli.hu nem értékesít tovább-értékesítési célra. Felhívjuk figyelmedet, hogy üzleti célú (pl. továbbértékesítési) megrendelés nem lehetséges.

Tudok-e utólag a kiállított ÁFÁ-s számla adatain módosítani?

A kifli.hu-n igényelt számla adatainak módosítására a rendelés átvételét követő hónap 10. napjáig van lehetőség.

Mit kezdjek a nálam maradt csomagolóanyaggal?

Amennyiben kéred, az általunk használt csomagolóanyagokat futárjaink a következő rendelés alkalmával, ellenérték nélkül elszállítják, így neked nem kell ezzel bajlódnod. A visszaadott csomagolóanyagok újrahasznosításra kerülnek.

Hol tehetek panaszt, illetve hol adhatok be javaslatokat a szolgáltatás javítására?

Minden panaszt, illetve javaslatot eljuttathatsz hozzánk ingyenesen hívható telefonszámunkon (06-80-444-333), e-mail-ben (info@kifli.hu) és chat-en .

Hol tehetek panaszt a BENU gyógyszertártól rendelt termékekkel kapcsolatban?

A BENU termékek megvásárlása esetén a BENU-val kötsz szerződést, ezért a BENU általános szerződési feltételeinek megfelelően a panaszokat a BENU ügyfélszolgálatánál tudod leadni. 

BENU ügyfélszolgálat elérhetősége: kifli@benugyogyszertar.hu

A rendelésemet kiegészíthetem?

Igen, rendelésed a raktári összekészítés megkezdése előtt kiegészítheted, de ehhez kapcsolódóan van egy úgynevezett kiegészítési határidő, ami szállítási területtől függően változhat:

 - Budapesti címek esetén a kiegészítési határidő a kért időablak kezdetétől számított legalább 5 órával lehetséges (pl. a 15:00-16:00 közötti megrendelést 9:50-ig lehet kiegészíteni).
 - Az agglomerációs címek esetén a kiegészítés az átadást megelőző legalább 6 órával lehetséges.
 - A Balaton és a Velencei-tó környékére leadott rendelések esetén az átvétel kezdőidőpontját megelőző legalább 10 órával lehet további termékeket hozzáadni.

A fenti határidőn kívül, a raktári összekészítés megkezdése után EGYSZERI kiegészítést tudunk garantálni vásárlóink számára.

Csomagajánlatban hirdetett promóciók esetében kiegészítő rendelésben nem tudunk ajándékot biztosítani.

Egyszerűen pakolj bele minden MÉG megvásárolni kívánt terméket a kosaradba (itt már nem szükséges elérned a 12.000 Ft-os értékhatárt), majd a Pénztárnál pipáld be, hogy ezeket a termékeket szeretnéd hozzáadni a megrendelésedhez. A Rendelés befejezése gombbal pedig véglegesítheted is a kiegészítést.

Mit tegyek, ha sérült vagy hibás terméket kaptam, vagy ha nem kaptam meg a rendelésem egy részét?

Kérjük lépj kapcsolatba velünk bármelyik kommunikációs csatornánkon keresztül és haladéktalanul segítünk a panasz rendezésében.

Hogyan kaphatom meg a termékek mellé csomagajánlatban hirdetett ajándékokat?

Az ajándék csak abban az esetben kerül a kosárba, ha az alaprendelésben minden meghirdetett feltétel teljesül, kiegészítő rendelés esetén ez nem érvényes. Kiegészítő rendelés esetén nem tudunk ajándékot biztosítani.

Hogyan törölhetem a megrendelésemet?

Megrendelést csak az ügyfélszolgálati munkatársaink tudnak törölni. Amennyiben törölni szeretnéd a megrendelésedet, kérjük vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

Mi az a levásárolható kredit, illetve hogyan működik?

A levásárolható kredit a kifli.hu virtuális pénzneme, 1 kredit egyenértékű egy forinttal. Levásárolható kreditet kaphatsz ajándékként, illetve panaszkezeléssel összefüggésben, panasz esetén. Kreditjeidet felhasználhatod vásárláshoz a fizetési opciók oldalon. A kreditek érvényességi ideje attól függően változhat, hogy azok miért kerültek jóváírásra. A kreditek érvényességi ideje az ügyfélfiókban, a „Fiókom” menüpontban bármikor ellenőrizhető. Kreditjeidnek mennyiségéről, illetve érvényességi idejéről bármikor tájékozódhatsz ügyfélfiókodban a honlapon. 

A marketing kampányok során kapott kreditek érvényességi ideje nem hosszabbítható meg /amelyeket nem panaszkezeléssel összefüggésben kaptál a Kifli.hu-tól/ és azok nem vihetők át másik fiókba. Az adott marketing kampány keretein belül kapott kupon egyetlen alkalommal váltható be.  A minimum értékhatárhoz kötött kreditek az alábbi tételek nélkül értendők:

  • újrafelhasználható öko táska letéti díja,
  • szállítási költség,
  • borravaló,
  • korábban feltöltött kreditek,
  • visszaváltható csomagolások betétdíjai.

A mindenkori krediteket rendeléskiegészítés során nem lehet felhasználni, kizárólag normál (alap) rendelés során használható fel, ha pedig a normál (alap) rendelés kizárólag kreditekből történik, azt nem lehet kiegészíteni.

Hogyan tudom visszaküldeni a betétdíjas termékeket?

Lehetőséget biztosítunk a kötelező visszaváltási díjas termékek (DRS) és egyéb betétdíjas palackok visszaküldésére, ezt a következő vásárlásod kiszállítása alkalmával teheted meg futárunknál. Kizárólag tiszta és sérülésmentes palackokat tudsz nekünk visszaadni. Egy rendelés alkalmával maximum 10 DRS-palack visszaküldésére van lehetőséged. A rendszerünk automatikusan kreditek formájában írja jóvá az ügyfélfiókodban a krediteket, amennyiben pénzvisszatérítést szeretnél, kérjük, keresd fel Ügyfélszolgálatunkat!

Miért lett nagyobb összeg levonva a kártyámról, mint amit a rendelésem során láttam?

Az egyes súlyra árult termékeink pontos tömegét csak mérést követően tudjuk meghatározni, ezért a pontosan fizetendő összeg a rendelés leadásának pillanatában még nem meghatározható. A rendelés leadásakor, az előbbiekben említett úgynevezett „súlyra árult” termékek árának további 30%-át a kártyás fizetés keretein belül zároljuk, majd a korábban zárolt összegből a kézbesítés pillanatában terheljük a rendelésed pontos végösszegét. Amennyiben a rendelésed végösszege a korábban zárolt összegnél kevesebb, vagyis kevesebb összeget terhelünk a folyószámládon, mint amennyit korábban zároltunk, abban az esetben a különbözet visszakerül a bankszámlád elérhető egyenlegéhez. Kérjük, ellenőrizd a számlatörténetedet, és ha eltérést tapasztalsz, jelezd az Ügyfélszolgálatunknak!

A futár csak utcaszintig vagy a lakásom ajtajáig hozza a csomagot?

Futárjaink mindig a lakás ajtajáig viszik a megrendeléseket, függetlenül a rendelés értékétől, méretétől vagy súlyától. Amennyiben bármilyen problémát tapasztalsz futárunkkal, kérjük lépj kapcsolatba Ügyfélszolgálatunkkal, hogy orvosolhassuk a problémát.

Mennyi ideig várakozik a futár a címemen?

A futár az érkezés előtt néhány perccel SMS-t küld neked, ha időablakon belül vagyunk, akkor telefonon is keresni fog téged. Ezután (ha sikertelen volt a hívás) felveszi a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal. Az Ügyfélszolgálat munkatársai telefonon, e-mailben és SMS-ben próbálnak elérni téged. Az Ügyfélszolgálat által írt SMS kiküldésétől számított 10 percig tud várni rád a futár helyszínen, ezután tovább kell indulnia a következő címre. 

A hűtést igénylő termékek nem fognak megromlani a kiszállítás alatt?

Természetesen minden gépkocsink, amivel a kiszállítást végezzük rendelkezik hűtős, illetve fagyasztós tárolóval, így a hűtést igénylő termékeket is teljes biztonságban juttatjuk el hozzád. Amennyiben mégis bármilyen gond merülne fel a kiszállított élelmiszer frissességével kapcsolatban, kérünk lépj kapcsolatba Ügyfélszolgálatunkkal.

A kosaramban lévő termékek lefoglalásra kerülnek-e a részemre?

A kosárban lévő termékeket mindig 15 percig foglalja a rendszer. Újabb termék hozzáadása esetén újra indul az 15 perces időtartam. 

Meddig fogyaszthatók a kifli.hu-n megvásárolható friss élelmiszerek?

Hűtött élelmiszereink, mint például friss hús és hal esetében általában 2-6 nap közötti fogyaszthatóságot garantálunk a kiszállítástól számítva, de vannak olyan, azonnali fogyasztást igénylő termékeink, ahol 1 nap eltarthatóságot tudunk biztosítani. Mindig igyekszünk a lehető leghosszabb ideig fogyasztható termékek beszerzésére. Az eltarthatósági/fogyaszthatósági időkről a termékleírásoknál tudsz tájékozódni. A termékek fogyaszthatósági időtartamát természetesen jelentősen befolyásolják az otthoni tárolási körülmények (hőfok). 

A „Ments meg” kategóriába tartozó termékekre, illetve a minőségmegőrzési időtartammal jogszabályilag nem rendelkező termékekre (pl. feldolgozatlan zöldség, gyümölcs), nem vonatkoznak az előzőekben felsorolt határidők.

A kimért termékeket (zöldség/gyümölcs/hús/hal/felvágott) darabra vagy súlyra tudom megvásárolni?

Minden esetben súlyra, hiszen ezeknél a termékeknél változhat a méret, a pontos súlyt pedig nem tudjuk előre meghatározni a mérést megelőzően. Ezeknél az áruknál az aktuális készlet átlagsúlya kerül feltüntetésre a honlapon. A rendelés során nem darabszámot, hanem a várható súly X-szeresét lehet megjelölni, pl. ha a körülbelüli súly 200 gramm, akkor 5 egység rendelésével a vásárló 1000 gramm termék megvásárlására ad le igényt (a darabszám ennek megfelelően a vásárláskor leadott mennyiséghez képest változhat).

Kimért termékek esetében mekkora lehet a maximális tömegbeli eltérés a kifli.hu-n szereplő tömeghez képest?

A maximális eltérés kimért termékek esetében +/- 30% a kifli.hu-n megadott indikatív tömeghez mérten. Ennél nagyobb eltérés esetén kérjük vedd fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal!

Elfogyott a termék, amit rendelni akartam, honnan tudhatom meg, hogy mikor lesz újra elérhető?

Elfogyott termékeink szürke színnel jelennek meg weboldalunkon, és a termék adatai között feltüntetésre kerül a következő szállítmány várható beérkezési ideje. A kiscsengő ikonra kattintva kérhetsz e-mail értesítést arról, hogy a termék újra elérhető, amit a termék beérkezése esetén küldünk ki neked. Az értesítés után 2-3 órával kerül a termék készletre, így az értesítést követő 2-3 óra múlva a terméket be tudod tenni a kosaradba.

A Prémium szolgáltatás számlázásának és a kedvezmények felhasználásának részletei:

Havidíj számlázása:

  • A Prémium szolgáltatás a hónap bármely napján megrendelhető.
  • A számlázási egység a megrendeléstől számított 30 nap, azaz a következő hónapban a 30 nap lejárta után, a fordulónapon fogja érvényesíteni a Kifli.hu a szolgáltatás havi díját.
  • /Példa: Május 15-én rendeli meg a vásárlónk a szolgáltatást, amely automatikusan június 14-én fog meghosszabbodni. Számlázási egység: 05.15.-06.14./

Kedvezmények felhasználása:

  • A kedvezmények a hónap első napjától az adott hónap utolsó hónapjáig érvényesek /azaz elsejétől 28-ig, 30-ig, 31-ig / függetlenül attól, hogy a hónap melyik napján van a szolgáltatás fizetési fordulónapja.
  • Példa: Prémium szolgáltatás megrendelése május 15-én történik:
  • Prémium szolgáltatás kedvezményeinek érvényessége:
  • 05.15.-.05.31.
  • 06.01.-06.30.
  • 07.01.-07.31.
  • Stb.

Példa:

  • 2022.05.15. - Prémium szolgáltatás megrendelése és kifizetése
  • 2022.05.15. - Elérhető prémium kedvezmények: 4 db. Értékhatár alatti rendelés és 4db. Expressz rendelés /havi 4x ingyenes az expressz szállítás. Az expressz szállítás elérhetősége nem garantált, az kapacitástól függ!
  • 2022.05.15.-05.31. Felhasználható minden kedvezmény a hónap végéig. A fel nem használt kedvezmények nem vihetők át a következő hónapra.
  • 2022.06.01. - újra kiosztásra kerülnek a havi prémium kedvezmények azaz a 4 db. Értékhatár alatti rendelés és 4 db. Expressz rendelés. A kedvezmények az adott hónap végéig használhatóak fel. Ebben az esetben Június 30-ig. /havi 4x ingyenes az expressz szállítás. Az expressz szállítás elérhetősége nem garantált, az kapacitástól függ/
  • 2022.06.15. - a Prémium szolgáltatás számlázási fordulónapja, a havidíj levonása. A 06.01-én életbe lépett kedvezmények még érvényesek 06.30-ig, azok csak a következő hónap elsején újulnak meg.
  • 2022.07.01. - újra kiosztásra kerülnek a prémium szolgáltatás kedvezményei: 4 db. Értékhatár alatti rendelés és 4 db. Expressz rendelés amelyek 07.31-ig használhatóak fel.

 

Újrafelhasználható táska:

Hogyan fizethetek be a szolgáltatásra?

A „Pénztár”-nál a „Csomagolás” menüpont alatt egyszerűen válaszd ki az újrafelhasználható táska lehetőségét.

A rendszer 3.500 Ft letéti díjat fog felszámítani, ami a vásárlásod számláján meg fog jelenni. Ezt követően minden rendelésed újrafelhasználható táskában fog érkezni.

Természetesen rendelésed kérheted ezek után is papírtáskában, ehhez egyszerűen válaszd ki a Papírtáska opciót a „Pénztár”-nál.

A következő rendelésnél a táskákat add vissza futárunknak, aki ezt azonnal rögzíti applikációjában.

Kötelező minden alkalommal visszaadnom a táskákat?

Nem kötelező, viszont arra figyelj, hogy maximum 20 táska lehet nálad egyszerre.

Mi történik, ha 20 vagy annál több táska van nálam egyszerre?

Rendelésed papír táskában szállítjuk ki, mindaddig, amíg a nálad lévő táskák száma 19 vagy az alá nem csökken.

Mit tegyek, ha sérült táskát kaptam vagy a szállítás során kiömlött benne valami?

Azonnal jelezd Ügyfélszolgálatunknak, akik találnak megoldást a problémára. :)

Milyen esetekben veszítem el a letéti díjat?

Ha 20 vagy annál több táska van nálad több mint 30 napig, akkor a letéti díjat elveszíted. Ha egy vagy több táska van nálad úgy, hogy 12 hónapja nem rendeltél tőlünk, a letéti díjat elveszíted.

Hogyan mondhatom le a szolgáltatást?

A szolgáltatást bármikor lemondhatod Ügyfélszolgálatunkon keresztül. A letéti díjat azonban csak akkor igényelheted vissza, ha minden újrafelhasználható táskát visszaadtál, tehát a nálad lévő táskák száma 0.

Természetesen, ha meg szeretnél tartani bizonyos számú táskát, ezt is megteheted a letéti díjért cserébe.

Önkiszolgáló felület működése és Online kézbesítési információk elérése

Hogyan és hol tudom bejelenteni panaszomat/szavatossági igényemet az önkiszolgáló felület segítségével?

A Kifli.hu fiókodban „a „Korábbi megrendelések” fülön kattints a „Megrendelés részletei” menübe, ahol megtalálod a „Termék reklamáció” gombot.

Utolsó rendeléseddel kapcsolatos szavatossági igényedet kétféleképpen jelentheted be:

1.     Webshop: elküldheted a Kifli.hu weboldalának fejlécéből.

2.     Email: bejelentheted azon e-mailre válaszul, amit az utolsó rendeléseddel kapcsolatban, ügyfélelégedettségi felmérés céljából küldtünk neked.

Mit tegyek, ha nem találom a „Termék reklamáció” gombot?

Ennek több oka is lehet (pl. az adott termék esetén az önkiszolgáló „Termék reklamáció” funkció nem elérhető), ugyanakkor természetesen Ügyfélszolgálatunkon keresztül továbbra is bármikor jelezheted igényedet.

Mennyi ideig reklamálhatok a „Termék reklamáció” önkiszolgálási felületen keresztül?

A megrendelt áruk átvételétől számított 72 órán belül. Ha a „Termék reklamáció” használod, kreditekben kapod vissza a termék árát. Ha ÁFA-s számlával összefüggésben pénzvisszatérítést vagy újrakézbesítést szeretnél, kérünk, hívd az Ügyfélszolgálatunkat!

Mit tegyek, ha pénzvisszatérítést vagy új kézbesítést kérek?

Ha pénzvisszatérítést vagy új szállítást szeretnél kérni, akkor igényedet Ügyfélszolgálatunkon keresztül kell bejelentened.

Lehetséges módosítani vagy törölni a már benyújtott panaszomat/ igényemet?

·        Ha másik termékkel kapcsolatban szeretnél panaszt bejelenteni, akkor ugyanezen megrendelésen belül az átvételtől számított 72 óráig beadhatsz új igényt is.

·        Fontos, hogy ugyanazon termékkel kapcsolatban csak egyszer tudsz igényt bejelenteni.

Bejelenthetem a panaszomat akkor is, ha nem kérek visszatérítést?

·        Minden vásárlónknak automatikusan felajánljuk a kreditekben történő visszatérítés lehetőségét. Ugyanakkor a panaszbejelentés során lehetőséged van kiválasztani az alábbi funkciót: „Nem kérek kreditet, csak a panaszomat szeretném bejelenteni.” Ebben az esetben kreditek a panaszoddal összefüggésben nem kerülnek jóváírásra.

Mi történik a panaszbejelentés során beküldött fotókkal?

·        Ha fényképet is csatolsz panaszbejelentésed mellé (pl. sérült vagy hibás áruk esetén) a csatolt fotót Ügyfélszolgálatunk továbbítja az érintett osztályunk felé (pl. csomagoló terület vagy minőség ellenőr csapat).

·        A beküldött fotók segítségével javítani tudjuk belső működésünket, annak érdekében, hogy legközelebb jobb kiszolgálást tudjunk nyújtani.

·        Kérjük, olyan fotót ne küldj be nekünk, amelyeken személyes adatok is szerepelnek (pl. neved, címed).  Köszönjük.

Mit tegyek, ha olyan terméket kapok, amelyet nem rendeltem?

  • Ha véletlenül olyan terméket szállítunk ki számodra, amelyet nem rendeltél meg, egyrészt elnézést kérünk az okozott kellemetlenség miatt, másrészt megtarthatod az árut, ha romlandó termékekről, például süteményekről, gyümölcsökről vagy zöldségekről van szó.
  • Amennyiben az áru nem a fenti termékek közé tartozik, abban az esetben kérjük, egyeztess Ügyfélszolgálatunkkal, hogy azt egy futárunk át tudja venni tőled.

 Online Kézbesítési Információ

Hol tudom megnézni, mikor érkezik a futár?

·        Ezt az információt a weboldalunk és mobilapplikációnk fejlécében fogod megtalálni.

·        A fejlécben olvasható a várható érkezési időpont és az addig hátralevő idő.

·        Ammennyiben letöltötted a Kifli.hu mobil applikációt, tájékoztató jellegű push üzenetben fogunk értesíteni a futár (GPS alapján előrejelzett) várható érkezéséről.

 

KIFLICSKE KLUB:

 

  1. Milyen előnyökkel jár a Kiflicske klub szolgáltatás?

Ingyenes kiszállítási lehetőség:

Minden nap 10:00-16:00 óra között (minimum rendelési összeg 12.000 Ft)

Termék kedvezmények:

Több mint 65, baba és gyerek kategóriában található termék esetében kedvezményes árat biztosítunk.

Kredit visszatérítés:

  • Minden tárgyhónapban az első két 25.000 Ft-ot meghaladó rendelésed után két hét Prémium tagság kerül aktiválásra a fiókodban. Ezt követően minden további 25.000 Ft feletti megrendelésed átvételét követően 1250 Ft összegű kreditet töltünk fel a Kifli fiókodba. A kreditek 14 napig használhatóak fel a 'Baba és gyerek' kategóriában található termékekre.
  • FONTOS: A 25.000 Ft-os kosár érték az alábbi tételek nélkül értendő: újrafelhasználható öko táska letéti díja, szállítási költség, borravaló, korábban feltöltött kreditek, visszaváltható üvegek betéti díjai és alkoholt tartalmazó termékek. 
  1. Hol tudok feliratkozni? Hogyan tudom igénybe venni a Kiflicske klub szolgáltatást?

A Kiflicske klub oldalon: https://www.kifli.hu/kiflicske

  1. Van-e díja a Kiflicske klub szolgáltatásnak?

Nincs. Ingyenes.

  1. Milyen információkat kell megadnom a feliratkozás során?

Gyermek/gyermekek nemét, keresztnevét és születési idejét

  1. Hány éves gyerekkel/gyerekekkel regisztrálhatok a Kiflicske klubba?

 0-12 év közötti gyerekek

  1. Ellenőrzésre kerülnek-e az általam feltöltött adatok?

Nem