Ingyen szállítás, garantált aznapi kiszállítás ha 16:00 előtt rendelsz, csak Prémium tagoknak elérhető kedvezmények és még további előnyök várnak.Ingyen szállítás, és garantált aznapi kiszállítás, ha 16:00 előtt rendelsz
Vásárolj minimum értékhatár nélkül
Exkluzív 15 % kedvezmény top termékekre
Exkluzív kedvezmények csak klubtagoknak
Adez- Coca cola aktivitás

Vásárlóink próbálhatják ki először azt az innovatív papírpalack prototípust, amit a Coca-Cola és a dán Paboco startup együtt fejlesztett ki. Az első európai piaci teszt során a Coca-Cola növényi alapú itala, az AdeZ Oat&Nuts variánsa került az új papírpalackba.

 

Légy Te is részese ennek a különleges pillanatnak! Ehhez nem kell mást tenned, mint legalább egy tetszőleges 800 ml-es AdeZ terméket rendelni* 2021.06.16-2021.06.29. között.

*Egy vásárló egy rendelés alkalmával egy darab 250 ml-es AdeZ Oat&Nuts papírpalack prototípusra jogosult, függetlenül az adott megrendelésben szereplő 800 ml-es AdeZ rendelt darabszámától. Az AdeZ papírpalack prototípus önállóan nem rendelhető termék!

 

A csomagolási hulladék globális probléma. A Coca-Cola tisztában van vele, hogy része a problémának, éppen ezért a megoldásnak is részese szeretne lenni. Ezért vállalja a Hulladékmentes Világ stratégiájában, hogy az egész világon folyamatosan csökkenti a gyártásban felhasznált új műanyag mennyiségét, és tíz éven belül minden PET-palackját felerészben újrahasznosított anyagokból állítja elő. Emellett 2030-ra annyi palackot, üdítős dobozt vissza is gyűjtenek, amennyit eladnak a világon, és minden (elsődleges) csomagolóanyaga 100%-ban újrahasznosítható lesz. A Coca-Cola Magyarország által forgalmazott PET palackok már most is 100%-ban újrahasznosíthatóak.

A Coca‑Cola brüsszeli kutatás-fejlesztési laboratórium tudósai és a dán Paper Bottle Company (Paboco) együttműködésében kifejlesztett papírpalack prototípus most a fogyasztói tesztelési fázisba lép. Ez fontos része a fejlesztési folyamatnak, hogy a vállalat lássa, valójában hogyan teljesít csomagolásként, hogyan vélekednek róla, mit éreznek vele kapcsolatban a fogyasztók.

 

 

A vásárlóink otthonaiba kerülő papírpalack prototípus része a Coca‑Cola „Hulladékmentes Világ” globális stratégiájának, melynek egyik célja a körforgásos gazdaságot lehetővé tévő innovatív csomagolási megoldások kifejlesztése is.